Saksan poliisin polvisukat, ylijäämä
Saksan poliisin polvisukat, ylijäämä
Loppunut varastosta
Noudon saatavuutta ei voitu ladata
Siis mitä! Käyttämättömät poliisin polvisukat, unelmamateriaalista (80/20 % villa/polyamidi) ja RIKOLLISEN halvalla! Onko tämä liian hyvää ollakseen totta? No, riippuu vähän siitä kuinka pieni jalka sinulla on. Jos siis olet pienijalkainen tai tunnet jonkun sellaisen, niin osta lahjaksi itsellesi tai sille toiselle - mieluiten nippu!
Eli Saksan Bundespolizein käyttösukat, aivan törkeän laadukkaat uudesta villasta valmistetut, antrasiitin väriset polvikorkuiset sukat litteillä saumoilla. Koska nämä ovat Saksasta, pysyvät ne myös ylhäällä. Vastaavaa laatua ei yksinkertaisesti ole missään tähän hintaan, joten ei tartte edes yrittää hakea. Toimivat arkisukkina ja vaellussukkina, kovaan käyttöön kun ovat tehty.
Jos polvikorkeus haittaa, älä ole avuton vaan taita varsi. Sen voi taittaa vaikka kengän varren päälle jos haluaa.
Näitä voi käyttää sellaisenaan tai vaikka alussukkina pakkaskeleillä.
Materiaali ja huolto
Materiaali on ns. unelmablendi: 80 % uutta villaa ja 20 % polyamidia kestävyyttä tuomaan. Sukkia voi konepestä 30 asteessa. Ripusta kuivumaan.
Nämähän eivät siis ole merinovillaa, eivätkä täten ihan niin pehmoisen tuntuiset, mutta aika pieni ongelma, jos nyt edes ongelmaksi voi sanoa.
Koot: vain pieniä
Ylijäämän kanssa tämä on tämmöistä, tällä kertaa sain vaan pieniä kokoja ja varmaan tulevaisuudessa saisin myös, joten jos nämä eivät mene kaupaksi, en osta lisää.
Sukat kuitenkin mahtuvat noin yhtä kokoa isompaan jalkaan kuin niiden kokohaarukan suurempi numero; kauppiaan jalka on kokoa 40 ja koko 38-39 mahtuu ihan hyvin.
Omien mittojesi ottamiseen ja kokojen saloihin pääset tutustumaan Kohkan koko-oppaassa.
Kunto: uudenveroinen
Täysin uudenveroisia alkuperäisissä "pakkauksissa", eli ompeleilla yhdessä. Ei hajuja, ei koinsyömää, ei varastokulumaa, ei mitään huomautettavaa. Ihan jäätävä diili jos koko passaa, eli osta heti ainakin kolmet, kuten kauppias teki. Ja näitähän voi muuten myös parsia itse jos niihin joskus tulee reikä. Tai jos ei huvita, niin tee varsista vaikka säärystimet.
Näitä ei välttämättä tule lisää tämän koe-erän jälkeen, nyt kantsii toimia sillä hinta on täysin naurettava näin hyvistä sukista.
Shipping outside Finland?
Yes, this can be done. Please check this page.
Thank you for your interest. If you need additional photos or info, please ask!
Share

Vähän kutittaa, pääasiassa kuitenkin lämmitää. Erinomainen hinta-laatu-suhde.
Sanoisin 35-36 koon olevan todellisuudessa ennemminkin 36-37.
Joo, nämä ovat järkyttävän hyvät sukat tuolla rahalla, mutta kyllähän sen huomaa etteivät ole paremman väen merinovillaa. Koot ovat kyllä isoja, vaikka oma jalkani on kokoa 40-41 niin näistä voisi jopa mahtua 37-38, mutta käytän nyt kokoa 38-39.